8.6.11

"Wyspa" - coś dla fanów Minecrafta

Wiecie co to Minecraft? To fajna sandboksowa gra (Yawa opisał ją szerzej - przeczytajcie jego post). Dla jej fanów proponuje opowiadanie - "Wyspa". Opowiada ono o losach człowieka wyrzuconego przez sztorm na wyspę. Aby zachęcić do czytania przedstawiam krótki fragment:

"Wczorajszy dzień dał mi dużo do myślenia. Zwłaszcza pamiętałem, co sam sobie obiecałem. Od dzisiejszego dnia, zacząłem się brać do pracy! Obudziłem się przed wschodem słońca, planując w głowie, co będę dzisiaj robił. Plany miałem mniej więcej takie, aby własnoręcznie zrobionymi narzędziami, zbudować domek! Lecz, już gdy zerwałem się do pracy zapomniałem, że nie mam już nic do jedzenia, więc muszę coś zdobyć. Tak jak ostatnim razem, zaszedłem jedną świnię, rzuciłem jej bardzo mocno w głowę kamieniem. Zaciągnąłem ją do groty, rozpaliłem ognisko i upiekłem. Zjadłem 2 kawałki. I ruszyłem do pracy z uśmiechem na twarzy."

Opowiadanie pisze użytkownik XBlockMove i wciąż dodawane są nowe fragmenty. Można tam przeczytać o spotkaniu z Creeperem, Zombie, oswojeniu psa i wiele wiele innych!

Link: http://wyspa.minepedia.pl/

Polecam! Hubert.D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz