11.10.10

Składanka najciekawszych stronek!


Witajcie! Tak myślę, myślę o czym napisać i wpadłam. Postanowiłam zrobić tu taki Mix Najlepszych Adresów www.
Pajacyk- Zupełnie za darmo można podarować posiłek dziecku. Dla nas to tylko dosłownie dwa kliki myszki, a dla dziecka- startujący "samolocik" do buzi.
Jeja- Nie tylko porcja codziennych dowcipów, ale i świetne gry. Jak świetne- nie da się opisać. Trzeba się przekonać.
Dokarmianie psów- Strona podobna do Pajacyka... Tak samo szlachetna i pomocna. Tylko wątek czepia się psów. Możesz je dokarmić za darmo, klikając na fioletowy prostokąt z napisem: "Click Here To Give- it's FREE" (ang. Kliknij tu do podarowania [jedzenia]- to darmowe!) Naprawdę do tego zachęcam.
Strona ucznia naszej szkoły, Janka Wadasa - http://www.nhstudio.aaf.pl/. Zapraszamy na nią przede wszystkim chłopców, bo dziewczęta (podobnie jak ja) chyba nie zorientują się o co w niej chodzi :) Tak czy siak- podziwiamy Janka za jego pomysły!
Zapraszamy całą redakcję i wszystkich obserwatorów, do dzielenia się z nami swoimi ulubionymi stronkami w komentarzach. Czekamy na Wasze propozycje i już grzejemy klawiatury :)Obiecujemy że polecone przez Was strony w miarę możliwości zostaną tu umieszczone jak najszybciej.

W razie wątpliwości adresy można też przysyłać na : mentallice@gmail.com
-> Na życzenie zachowujemy prywatność<- :D

3 komentarze:

  1. Czekamy na Wasze komentarze. Serio- jeśli sporządzimy tu mocną listę, na nudę nie będzie czasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde a moja stronka to co:
    www.nhstudio.aaf.pl
    Oficjalna strona studio YT NHS którego jestem szefem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Udało mi się stworzyć obraz do wspólnego posta ;) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń