5.7.12

Moje plany

No tak, ale ze mnie gapa! Piszę do was, żebyście coś napisali, a sama zapomniałam napisać o swoich wakacjach! Więc piszę. Na razie chodzę na półkolonie do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Górze Kalwarii. Zresztą nie tylko ja z naszej szkoły na nie chodzę. Są także dwie znane wam siostry: starsza Julka i młodsza Wiktoria. Bawimy się świetnie, nie tylko z powodu przyjemnych zajęć (tak w nawiasie mogę wam powiedzieć, że dziś była świetna wycieczka do skansenu w Mniszewie, a jutro jedziemy na basen), ale też z powodu sprzyjającej pogody. Pod koniec lipca lecę z rodzicami na Wyspy (lecz tym razem nie na Baleary, ale też na wyspy hiszpańskie), które zwą się Kanaryjskie, wcale nie od kanarków. Dokładniej wybieram się na Fuerteventurę (uff, mam nadzieję, że dobrze napisałam tę, jakże trudną nazwę) i na koniec wakacji czeka mnie wyjazd do Bułgarii razem z zespołem tanecznym na Festiwal ,,My - XXI w.''. No, dobra, bo was wykończę tymi planami. To do ... hmm, usłyszenia nie, zobaczenia, też nie, no to niech będzie do napisania, ok? Kończę, całusy!


Flower

1 komentarz:

  1. Na zdjęciu widzicie jedną z pięknych plaż na Fuerteventurze.

    OdpowiedzUsuń