10.11.12

Nagrody dla naszych uczniów!

Miło mi oznajmić, że nasza szkoła znów jest górą! Wystarczy tylko spojrzeć na pewne wyniki...
Tak, oczywiście chodzi mi o wyniki VII Gminnego Festiwalu Piosenki Patriotycznej, który odbywał się w ten czwartek w Zespole Szkół w Baniosze! Reprezentanci naszej szkoły:
KLASY I-III
solistka Magdalena Szulewska z klasy III z piosenką ,,Mury"
duet Julia Romaniuk i Aleksander Kostrzewa z klasy III z piosenką ,,Rozkwitały pąki białych róż"
zespół dziewcząt z klasy II, w którego skład wchodziły:
Martyna Mroziak - główny wokal
oraz
Aleksandra Sosnowska, Maja Latoszek i Zuzanna Łudzień jako chórek z piosenką ,,Wojenko, wojenko".
KLASY IV-VI
solistka Wiktoria Łubianka, czyli ja! (klasa VI) z piosenką ,,Gdzie są kwiaty z tamtych lat?''
duet Zofia Rytko i Agata Jeleń z klasy IV z piosenką ,,Piechota"
zespół z klasy V, w którego skład wchodzili:
Aleksandra Chudzik - główny wokal
oraz
Anna Dąbrowska, Jakub Czub i Michał Krasowski jako chórek z piosenką ,,Jedenasty listopada".
Miejsce na podium udało się wywalczyć:
Wiktorii Łubiance, czyli mi - zajęłam I miejsce
duetowi z klasy III - Julii Romaniuk i Aleksandrowi Kostrzewie - zajęli I miejsce
zespołowi z klasy II - Martynie Mroziak, Aleksandrze Sosnowskiej, Zuzannie Łudzień i Maji Latoszek - zajęły III miejsce.
Specjalne podziękowanie za udział otrzymała Magdalena Szulewska oraz Aleksandra Chudzik z chórkiem.
Następny Festiwal za rok!


P.S.
Witamy Cię Alu w naszych skromnych progach! Wybacz, że dopiero teraz, lecz chyba się na mnie nie obrazisz, co? No, bo wiesz, ja po prostu uwielbiam chwalić naszych dzielnych reprezentantów!

Flower


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz