2.7.13

OGŁOSZENIE!

Uwaga! Mam ogłoszenie dla osób idących po wakacjach do klasy szóstej szkoły podstawowej!

Mam do sprzedaży podręcznik do matematyki Matematyka 2001 w dobrym stanie. Bardzo Tanio! Jedyne 5 złotych za na prawdę dobry, niepozapisywany podręcznik!
Tyle samo za podręcznik do polskiego Czarowanie słowem. 5 złotych - książka nie ma pogniecionych kartek i jest w dobrym stanie. To na prawdę tanio!
Mam też podręcznik do przyrody Tajemnice przyrody. To najlepsza oferta - nikt nie sprzeda tak tanio podręczników w tak dobrym stanie! Masz okazję - nie przegap jej! Jeśli chciałbyś zakupić w/w książki - napisz mi to w komentarzu! Jeśli chcesz kupić inną książkę - też napisz może ją też mam! I pamiętaj, że to na prawdę świetna okazja!!! 


Wasza flower :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz