12.10.13

Wspomnienia absolwentki...

Już ponad miesiąc chodzę do Gimnazjum w Górze Kalwarii. Jednak cały czas pamiętam o mojej dawnej szkole w Czersku :) Spotykając się w gimnazjum z moimi  kolegami z byłej klasy jest mi miło, ale cieszę się też, że poznałam wielu nowych. Jednak myśląc o "podstawówce" mam wrażenie, że tamte sześć lat było najlepszym czasem w moim życiu. Doświadczyłam tu tylu miłych wrażeń, że nie sposób o tym zapomnieć. Przede wszystkim dzięki niezwykłym pedagogom, a zwłaszcza pani Dyrektor Elżbiecie Boros. Zawsze będę też pamiętać o moich wychowawcach: pani Joannie Krawczyńskiej, pani Iwonie Wadas i panu Emilianie Hancu :) Jaka szkoda, że te cudowne czasy już nigdy nie powrócą. Można tylko powspominać... Ale najpierw pragnę złożyć najszczersze życzenia pani Dyrektor, Gronu Pedagogicznemu oraz wszystkim pracownikom szkoły samych dobrych chwil i spełnienia marzeń z okazji zbliżającego się Dnia Edukacji Narodowej. Dziękuję za trud włożony w moje wychowanie i edukację, a uczniom, także tym nowym życzę samych dobrych ocen. I pamiętajcie - chodzicie do świetnej szkoły! Wykorzystujcie to, bo jak widzicie - po tym fajnym okresie w życiu zostają na prawdę fajne wspomnienia! :)

Wasza flower :)
Pamiętająca Absolwentka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz