28.7.15

                  
PODRÓŻE WAKACYJNE AGATY !
W ostatni piątek byłam w Warszawie na 60-tych urodzinach Pałacu Kultury i Nauki .O godzinie 22.00 był pokaz iluminacji w oknach pałacu. Pojawiały się śmieszne postacie, palmy, różne dziwne kształty, a wszystko odbywało się przy najnowszych hitach muzyki RadiaZet. Później odbył się pokaz laserów wraz z pięknymi sztucznymi ogniami. O godz. 23.00 dziesięciu zawodników  zagrało na pałacu w popularną grę Tetris. Jedni mieli na przykład 504, a inni 108 punktów. Nie wiem kto wygrał, ponieważ pojechałam na nocny spacer po Starym Mieście. W tym czasie nad Stadionem Narodowym, też odbył się pokaz sztucznych ogni, który oglądałam. Około godziny 24.15 składałam życzenia mojemu bratu ciotecznemu, ponieważ miał imieniny :D .Lody na starym mieście o północy były rewelacyjne.

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz